Max Factor // Healthy Skin Harmony


Την περασμένη εβδομάδα είχα την χαρά να παρακολουθήσω ένα σύντομο beauty σεμινάριο με αφορμή το λανσάρισμα του νέου foundation της Max Factor, Healthy Skin Harmony, στην Σχολή του Γιάννη Μαρκετάκη στου Ψυρρή.

Επειδή λοιπόν το συγκεκριμένο προϊόν έχει ΟΛΑ τα χαρακτηριστικά που ψάχνω στο ιδανικό foundation, δεν μπορούσα να μην το μοιραστώ μαζί σας.

1. Έχει SPF. Άκρως απαραίτητο για τη μάχη ενάντια στην πρόωρη γήρανση της επιδερμίδας του προσώπου, τις ρυτίδες και τις πανάδες


2. Είναι αρκετά ελαφρύ. Δεν μου αρέσει η υπερκάλυψη, με κάνει να νιώθω άβολα. Θέλω να αγκαλιάζομαι και να φιλιέμαι χωρίς να φοβάμαι ότι θα "φύγει το μακιγιάζ". Γι' αυτό προτιμώ foundation, τα οποία καλύπτουν μεν μικροατέλειες και δυσχρωμίες αλλά δεν κάνουν το πρόσωπο να μοιάζει με μάσκα
3. Είναι ενυδατικό. Μετά από το απαιτούμενο crash test που περνάω όλα τα foundation που μου στέλνουν οι εταιρίες (8+ ώρες), διαπίστωσα ότι στο τέλος της μέρας η επιδερμίδα μου παρέμενε ελαστική
4. Δίνει λάμψη χωρίς να είναι ιδιαίτερα λιπαρό. Δεν μπορώ να σας πω ότι είναι εντελώς ματ, γιατί θα πω ψέμματα. Μετά από 4-5 ώρες, η περιοχή της μύτης, το μέτωπο και το σαγόνι μου είχαν αρχίσει να γυαλίζουν. Βέβαια είναι το δέρμα μου λιπαρό, οπότε το διευκρινίζω, προς αποφυγή παρεξηγήσεων.

Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ τα προϊόντα που δίνουν φυσικό αποτέλεσμα, προστατεύουν την επιδερμίδα και την κάνουν να φαίνεται υγιής. Αν αυτό προτιμάτε κι εσείς, σας προτείνω να δοκιμάσετε αυτό το καινούργιο foundation. Μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα γνωστά καταστήματα καλλυντικών (Sephora, Hondos Center, Galerie de Beaute) και η τιμή του είναι στα 24€.

Μπορείτε να διαλέξετε ανάμεσα σε 5 αποχρώσεις (Beige, Golden, Sand, Bronze, Caramel) την καταλληλότερη για εσάς. Δεν είναι πολλές, αν έχετε λοιπόν ενδοιασμούς, δοκιμάστε περισσότερες από μία για να βρείτε την ιδανική. Στην δική μου επιδερμίδα ταίριαξε το Beige (Νο55)

xoxo
|barefoot duchess|

Photos by me and Concept Communication Strategies